Urk vooruit

Urkers willen vooruit. Als dat niet meer lukt op de oude en vertrouwde manier, bedenken zij iets nieuws. Innoveren. Vallen en weer opstaan. Zo gaat het door de eeuwen heen.

Stilstaan is geen optie. Urk groeit en ontwikkelt mooie woonwijken, moderne bedrijventerreinen en investeert volop in haar jongeren. Als je houdt van aanpakken dan is werken op Urk een prachtige uitdaging!

Medewerker Burgerzaken

21 uur per week

Wat ga je doen? 

Je wordt ingezet binnen de werkzaamheden van het team KCC en burgerzaken. Je verricht werkzaamheden zoals het beoordelen en verwerken van een aanvraag om reisdocumenten, rijbewijzen, verklaringen omtrent het gedrag en het beoordelen van aangiftes van verhuizing, vestiging en emigratie. Je maakt minder moeilijke akten van de burgerlijke stand op en verstrekt op verzoek afschriften of uittreksels uit de registers van de burgerlijke stand. Je bent belast met adresonderzoeken, de gegevensverwerking door het (mede) verwerken van de via het netwerk binnengekomen berichten en het verwerken van mutaties in de basisregistratie personen (BRP). Bij toerbeurt voltrek je huwelijken op maandag. In voorkomende gevallen verricht je overige relevante werkzaamheden binnen het vakgebied van het team.

    Wat bieden wij?

    Vind je een plezierige en uitdagende werkomgeving belangrijk? Wil je een goede balans tussen werk en privé? Dan zit je bij de gemeente Urk goed. Er is ruimte om thuis te werken en je uren flexibel in te vullen. Je werkt in een klein team met 4 collega’s. Bij ons gaan hard werken en gezelligheid hand in hand. Dat is Urk ten voeten uit. Onze organisatie biedt jou:  

    • Een functie voor 21 uur per week met impact op het unieke en dynamische Urk.
    • Alle ruimte om je verder persoonlijk te ontwikkelen.
    • Een salaris van minimaal € 1.179,25 en maximaal € 1.925,58 bruto per maand (schaal 7).
    • Individueel keuzebudget 17,05%, flexibel in te zetten voor bijvoorbeeld extra verlof.
    • Een laptop en smartphone in bruikleen.
    • Vergoeding woon-werkverkeer max. 60 km. enkele reis en € 0,21 per km.
    • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

    Waar ga je werken?

    De gemeente Urk is er voor haar inwoners. Je komt binnen de gemeente Urk te werken bij het team KCC en burgerzaken. Onze organisatie is groot genoeg voor ambities en uitdagingen en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid.

    Wie ben jij en wat heb je in huis?

    Om deze werkzaamheden optimaal te vervullen ben je in ieder geval in het bezit van een relevant Mbo-diploma of je hebt dit niveau bereikt door andere relevante opleidingen en ervaring. Je hebt kennis van en vaardigheid met het Microsoft officepakket. Je beheerst de moderne talen mondeling. Je beschikt over dienstverlenende en contactuele vaardigheden. Een klantgerichte werkhouding is voor jou vanzelfsprekend. Je bent stressbestendig en hebt een flexibele werkhouding.

    Wij willen graag kennis met jou maken!

    Stuur je cv en motivatiebrief naar sollicitaties@urk.nl. Reageren kan tot en met 1 februari  2023. Wil je eerst de sfeer bij ons proeven? Mail of bel dan voor het maken van een koffie of thee afspraak. 

    Mannelijke collega en twee vrouwelijke collega's staan buiten naast een boom

    Wil je meer informatie?

    Vragen over de inhoud van de functie kun je stellen aan Jan Bos, manager dienstverlening en veiligheid of Ria van Urk, medewerker burgerzaken. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Geert van den Berg, HR-adviseur. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0527-689868

    Een VOG maakt onderdeel uit van de procedure. Bij indiensttreding word je beëdigd.
    Al onze vacatures staan voor iedereen open. Gemeente Urk staat voor diversiteit en wil een inclusieve organisatie zijn. We geloven dat diversiteit laat groeien. Help jij mee de gemeente Urk groeien? We ontmoeten je graag!