Medewerker Burgerzaken
Wij zijn op zoek naar een medewerker Burgerzaken voor 20-24 uur per week.
Urk vooruit
Urkers willen vooruit. Als dat niet meer lukt op de oude en vertrouwde manier, bedenken zij iets nieuws. Innoveren. Vallen en weer opstaan. Zo gaat het door de eeuwen heen. Stilstaan is geen optie. Urk groeit en ontwikkelt mooie woonwijken, moderne bedrijventerreinen en investeert volop in haar jongeren. Als je houdt van aanpakken dan is werken op Urk een prachtige uitdaging!
Wat ga je doen?
Je wordt ingezet in de backoffice van team Burgerzaken. Je verricht werkzaamheden zoals het beoordelen en verwerken van een aanvraag om reisdocumenten, rijbewijzen, verklaringen omtrent het gedrag en het beoordelen van aangiftes van verhuizing, vestiging en emigratie. Je maakt akten van de burgerlijke stand op en verstrekt op verzoek afschriften of uittreksels uit de registers van de burgerlijke stand. Andere werkzaamheden zijn het verrichten van adresonderzoeken, archiefonderzoeken, de gegevensverwerking door het (mede) verwerken van de via het netwerk binnengekomen berichten en het verwerken van mutaties in de basisregistratie personen (BRP). Ook de regiefunctie over de huwelijken en het onderhouden van contacten met babs-en, bodes en trouwlocaties is bij dit team belegd. Bij toerbeurt voltrek je huwelijken op maandag. In voorkomende gevallen verricht je overige relevante werkzaamheden binnen het vakgebied van het team.
Wat bieden wij?
Als je een plezierige en uitdagende werkomgeving met aandacht voor een goede balans tussen werk en privé belangrijk vindt, zit je bij de gemeente Urk goed. Je kan je uren flexibel via een werkrooster invullen. Je werkt in een klein team en een groeiende organisatie. Bij ons gaan hard werken en gezelligheid hand in hand. Dat is Urk ten voeten uit.
- Een functie voor 20-24 uur per week met impact op het unieke en dynamische Urk.
- Alle ruimte om je verder persoonlijk te ontwikkelen.
- Een salaris van minimaal € 2.700 en maximaal € 3.831 bruto per maand (schaal 7, op basis van fulltime).
- Individueel keuzebudget 17,05%, flexibel in te zetten voor bijvoorbeeld extra verlof.
- Een laptop en smartphone in bruikleen.
- Vergoeding woon-werkverkeer van € 0,23 per km.
- Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Waar ga je werken?
Je werkt in een organisatie met ruim 240 collega’s. Je komt binnen de gemeente Urk te werken bij het team Burgerzaken. Binnen de organisatie gaan hard werken en gezelligheid hand in hand. Dat is Urk ten voeten uit. Jij werkt vanuit het gemeentehuis. Door projectmatig werken wordt meer aandacht gegeven aan zelfontwikkeling, programmatisch- en projectmatig werken, in- en externe samenwerking en de groei van Urk. Onze organisatie is groot genoeg voor ambities en uitdagingen en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid.
Wie ben je en wat heb je in huis?
Om deze werkzaamheden optimaal te vervullen ben je in ieder geval in het bezit van een relevant Mbo-diploma of je hebt dit niveau bereikt door andere relevante opleidingen en ervaring. Een met succes afgeronde basisopleiding burgerzaken is een pre. Als je hierover niet beschikt, ben je in ieder geval bereid deze opleiding te volgen. Je hebt kennis van en vaardigheid met het Microsoft officepakket. Je beheerst de moderne talen mondeling. Je bent accuraat en beschikt over dienstverlenende en contactuele vaardigheden. Zorgvuldig werken en een klantgerichte werkhouding zijn voor jou vanzelfsprekend. Je bent stressbestendig en hebt een flexibele werkhouding.
Wij willen graag kennis met jou maken!
Ben je enthousiast geworden? Dan ontvangen we graag jouw cv en motivatiebrief. Stuur deze naar sollicitaties@urk.nl. Reageren kan t/m woensdag 20 november 2024. De gesprekken vinden plaats op donderdag 5 december 2024.
Wil je meer informatie?
Voor procedurele vragen kun je contact opnemen met Arnoud Gijsen, HR-adviseur. Inhoudelijke vragen kun je stellen aan Jan Bos, manager dienstverlening en veiligheid of Ria van Urk, kwaliteitsmedewerker Burgerzaken. Ze zijn te bereiken via telefoonnummer: 0527-689868.
Een VOG maakt onderdeel uit van de procedure. Bij indiensttreding vindt beëdiging plaats. Al onze vacatures staan voor iedereen open. Gemeente Urk staat voor diversiteit en wil een inclusieve organisatie zijn. We geloven dat diversiteit laat groeien, help jij mee de gemeente Urk groeien en herken jij jezelf in de vacature? We ontmoeten je graag!